Optymalizacja strony

Jeżeli jesteśmy już szczęśliwymi posiadaczami strony, musimy pamiętać o jej odpowiedniej optymalizacji. Odpowiednia optymalizacja stron internetowych to klucz do sukcesu w biznesie.

Posiadając stronę, należy odpowiednio zadbać o zajmowane przez nią pozycje tak, aby wyprzedzać konkurencję.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja strony pod Google to nic innego jak odpowiednie przystosowanie strony dla algorytmów Google w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarce.

Najlepszymi pozycjami sprzedażowymi są pozycje w top10, a jeszcze lepiej, jeżeli frazy zajmują pozycje w top3.

Niestety nie osiągniemy takich pozycji, jeżeli odpowiednio nie zadbamy o naszą stronę już na wczesnych etapach jej projektowania. W przypadku, jeżeli strona widnieje w Internecie już od dłuższego czasu, wtedy zachodzi potrzeba na przeprowadzenie audytu strony www, i dobranie odpowiedniej strategii SEO.

W trakcie optymalizacji strony, brane są pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na zajmowaną pozycję. Do tego należy doliczyć analizę konkurencji, która pozwala określić jak nasza strona, wypada na jej tle i co można zrobić (a czego nie robi konkurencja) w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarce.

optymalizowanie strony

Optymalizacja stron www

Początek optymalizacji zawsze rozpoczyna się od analizy branży, której dotyczy dana strona. Pozwala to zapoznać się z trendami, jakie w niej panują i co można wykorzystać w dalszych pracach nad zwiększaniem widoczności strony.

W zależności od branży przyjmuje się różne strategie i działania, które należy podjąć w celu osiągnięcia lepszych wyników wyszukiwania. Bez szczegółowej analizy konkurencji nie osiągniemy wyznaczonych celów, bo nie będziemy wiedzieli jakie środki zostały podjęte przez konkurencję.

Kolejnym krokiem po analizie konkurencji i przeprowadzonym szczegółowym audycie strony przystępujemy do właściwej optymalizacji.

Czas potrzebny na optymalizację strony internetowej zależy od jej wielkości, ile elementów wymaga poprawy i tego, jak dawno przeprowadzana była ostatnia optymalizacja strony internetowej.

Optymalizacja strony pod SEO

Optymalizacja strony pod SEO różni się od zwykłej optymalizacji tym, że w tym pierwszym przypadku brane są pod uwagę tylko te elementy, które mają wpływ na zajmowane pozycje w wyszukiwarce.

Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby wszystkie optymalizacje były przeprowadzone w krótkim czasie i nie spowodowały problemów w dalszym funkcjonowaniu strony.

Po przeprowadzonym audycie strony i wysłaniu do Państwa zaleceń optymalizacyjnych i ich akceptacji będziemy potrzebować dostępów do panelu administracyjnego strony, żeby móc przystąpić do wdrażania optymalizacji.

Często dzieje się tak, że Klient nie chce dać dostępów do panelu firmie zewnętrznej. Niestety bez nich nie będziemy mogli przystąpić do wdrażania zmian na stronie. Gwarantujemy Państwu bezpieczeństwo udostępnianych danych oraz to, że nie będą one przez nas w żaden sposób przechowywane i wykorzystywane po zakończeniu prac nad optymalizacją. Potrzebujemy ich tylko po to, żeby móc wdrożyć wcześniej przygotowane zalecenia, aby strona mogła jak najszybciej zyskiwać w wynikach wyszukiwania. Po zakończeniu prac i wdrożeniu wszystkich optymalizacji zalecamy zmianę haseł dostępu (zmianę haseł zalecamy raz na miesiąc lub raz na dwa miesiące w celu zachowania bezpieczeństwa).

Optymalizacja SEO strony kończy się wraz z zakończeniem wszystkich prac nad wdrażaniem poprawek i zaakceptowaniu ich przez Państwa. Po zakończeniu tych prac widoczność strony będzie przez nas monitorowana i o postępach będziemy Państwa informować za pomocą comiesięcznych raportów, które będziemy sporządzać na podstawie obserwacji zachowania się strony. W przypadku, jeżeli strona nie będzie zajmowała zadowalającej Państwa widoczności, będziemy wdrażać inne rozwiązania i zastanowimy się nad inną strategią.

Należy jednak pamiętać, że SEO wymaga czasu i wdrożone zmiany mogą dawać rezultaty dopiero po 3-6 miesiącach od wprowadzenia zmian. Wiele razy spotykaliśmy się z oczekiwaniami Klientów, którzy chcieli mieć wyniki natychmiast, ale niestety to tak nie działa. Aby współpraca przebiegała pomyślnie, trzeba liczyć się z przynajmniej 3-miesięcznym oczekiwaniem na wyniki. Oczywiście może zdarzyć się tak, że wyniki będą widoczne dużo szybciej, czasami będzie tak, że rezultaty wdrożeń będą widoczne po 6 miesiącach – dlatego należy uzbroić się w cierpliwość, bo optymalizacja stron www wymaga czasu i cierpliwości i jest procesem długo falowym.

W odróżnieniu od kampanii AdWords, pozycje osiągnięte za pomocą odpowiedniej optymalizacji będą utrzymywać się przez długi czas. Przy kampanii AdWords po wyczerpaniu budżetu, widoczność strony natychmiast spada.

Więc lepszym rozwiązaniem będzie odpowiednia optymalizacja strony i cieszenie się przez długi czas osiągniętymi rezultatami niż inwestowanie w kampanie AdWords, która może nie przynieść oczekiwanych rezultatów a po jej zakończeniu nasza strona nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, ponieważ nie będzie odpowiednio zoptymalizowana.

Close Menu